جائی که مشترک مورد نظرهیچ وقت در دسترس نیست.

 

گاهی آرزوها ته میکشن. مثل اینکه تاحالا دنیا هیچ بدهی به تو نداشته و تو از زندگی هیچ طلبی.  سهم تمام روزها خیرات باد ....

اونقته که هیچ چیز رنگ و بو نداره .حتی شنل. پائیز که جای خود داره.

حساب روزهای تنهایی خط میخوره .  پس به پس  و تو نمیدونی کجای تقویم دیواری            ایستاده ای فقط تا چشم بهم میزنی هی ورق میخوری . هی خط میخوری. هی هی.........

جمع و تفریقها اشتباه از آب در میاد. انگار دوباره یادت می آد روی هیچ آدمی نمیشه چرتکه انداخت . انگار دوباره باید از کلاس اول شروع کرد.

انگار باید رفت و تمام حسابهای تصفیه شده رو از پائیز پس گرفت.  از همهمه های سیگار و صندلی . از نگاه هایی آویزان به در. ازحرفهای حل نشده که چشم بسته گذشت.

جائی که مشترک مورد نظرهیچ وقت در دسترس نیست.

حالا هی بشین و برای من از رویای سبز کرم ابریشم ، پیله بباف.

 پروانه هم روزی آتش میگیره. حتی اگربال دربیاره.

 

              

 

 

موج و صدف

      نمیدونستم کلی استعداد نهفته دارم.......

 

    

شوالیه سبز

درست زمانی که هیچ کس تصور نمیکرد پاچه خواری سنتی هنوز کارائی داشته باشد، فاطمه رجبی عبارت " معجزه هزاره سوم " را به محمود معجزه نسبت داد. حالا اهداء این درجه قبل از به وزارت رسیدن الهام بوده یا بعد از آن ، توفیرچندانی نمیکند . مهم این بود که جواب داد .

این شیرزن نه تنها دست از کار نکشید بلکه بعد از مطالعات فراوان در صور فلکی در وب سایت خود با توصیف صورت نورانی رئیس جمهور لقب آیت الله را به ایشان اهدا نمود.

عده ای از منجمین طی نامه ای از خانم الهام درخواست کردند مدل دوربینی که با آن میشود تشعشعات چهره دیگران را مشاهده نمود به طور محرمانه به آنان اعلام کند .شاید از برکت این دوربین ماورائی آنان به کشف سیاره های جدید و عناوین جدید کشوری و لشگری نائل شوند.

 

عده ای بر این باورند که این اقدام همسر الهام نشانه مخالفت وی با اهداء نشان شوالیه به شهرام ناظری از سوی کشورفرانسه است چرا که در نظر وی کسی که دست خالی و بدون اسب و زره میتواند در مجامع جهانی ظاهر شود ، شوالیه تر است.

عده ای از آگاهان ضمن اعلام ارتباط جملات قصار با پیشبرد عناوین شغلی ، به  پست " ریاست تشخیص مصلحت نظام " اشاره کردند که به دلیل 4 بخشی بودن بهتر از وزیر دادگستری 2 بخشی است.

 

اعتماد نوشت : اعطای لقب " آیت الله " با سکوت برخی از نمایندگان روحانی مجلس روبه رو شد.

احتمالا دلیل این سکوت هم این بوده که آنان میدانند طبق روایت از دوچیز باید پرهیزنمود:

 یکی دیوار شکسته و دیگری زن بی حیا !!

                 ----------------------------------------------------------------------

دوصحنه همیشه در ماه رمضون من رو مشمئز میکنه:

یکی  اَخ و تف آقایون روی زمین.

دیگری بوقلمون های معلق پاچه هوای بی سر ، جلوی در حلیم فروشی .

چرا که از این موجود استفاده ابزاری شده و فقط جنبه تزئینی دارد.