مراسم عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان زنجان، روز پنج شنبه مورخ 1403/02/13 در آستانه سالروز شهادت جانگداز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام محسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان و مداحی مهندس حاج محمد عربلو و با حضور همکاران ستادی مستقر در مدیریت با احسان صبحانه نذری برگزار شد.

در این برنامه به مناسبت هفته معلم و عقیدتی از اساتید و داوران قرآنی مسابقات مرحله شهرستانی ویژه روستائیان و عشایر با اهدا لوح تقدیر و هدیه مناسب تجلیل به عمل آمد.

دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه نیروهای جدیدالاستخدام سازمان و مرکز تحقیقات و آموزش

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، روز دوشنبه مورخ 1403/02/10 پیرو دستورالعمل ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت، دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در قالب طرح رویش ویژه نیروهای جدیدالاستخدام سازمان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی با تدریس استاد تقی نصیری از اساتید مطرح قرآنی، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان برگزار گردید.

حضور حجت‌الاسلام مرادی در جلسه هیئت نظارت بر جمع آوری زکات فطریه شهرستان خدابنده

به گزارش روابط‌ عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۶جلسه هیئت نظارت بر جمع آوری زکات فطریه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه معزز شهرستان خدابنده، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، ریاست کمیته امداد امام خمینی ( ره) شهرستان، بخشدار افشار و ریاست تبلیغات اسلامی و سایر اعضا شورا در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، و به گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی استان زنجان، روز جمعه مورخ 1403/01/17 همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام محسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر هم صدا با مردم پایتخت شور وشعور حسینی در محکومیت جنایات اخیر اسرائیل، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و از این رژیم غاصب اعلام برائت نمودند.

حضور اکثریت همکاران مدیریت جهادکشاورزی شهرستان خدابنده در معیت حجت‌الاسلام مرادی در راهپیمایی روزقدس

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مورخ 17 فروردین ماه 1403، حجت‌الاسلام مرادی به همراه کارکنان جهادکشاورزی شهرستان خدابنده با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر آفریدند و بار دیگر هم صدا با مردم شهید پرور شهرستان در محکومیت جنایات اخیر اسرائیل، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و از این رژیم غاصب اعلام برائت نمودند.

دیدار اعضای ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات زنجان با مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مدیر جهادکشاورزی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه د سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان زنجان، روز پنج شنبه مورخ 1403/01/09 جناب آقای بیات مسئول کمیته امور کشاورزان و پیگیری توسعه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هیئت همراه در راستای اجرای طرح برکت، ترویج جلب مشارکت و کمک ها و نذورات کشاورزان و دامداران جهت توسعه و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات با حجت الاسلام محسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دکتر رحیمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان در دفتر ایشان دیدار کردند.

مقرر گردید ضمن تشکیل جلسه توجیهی در بین مراکز تابعه و انجام تبلیغات محیطی در مراکز جهاد کشاورزی و ایجاد زمینه سازی مناسب برای مشارکت کشاورزان فراهم گردد.

دیدار اعضای ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات زنجان با مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مدیر جهادکشاورزی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه د سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان زنجان، روز پنج شنبه مورخ 1403/01/09 جناب آقای بیات مسئول کمیته امور کشاورزان و پیگیری توسعه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هیئت همراه در راستای اجرای طرح برکت، ترویج جلب مشارکت و کمک ها و نذورات کشاورزان و دامداران جهت توسعه و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات با حجت الاسلام محسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دکتر رحیمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان زنجان در دفتر ایشان دیدار کردند.

مقرر گردید ضمن تشکیل جلسه توجیهی در بین مراکز تابعه و انجام تبلیغات محیطی در مراکز جهاد کشاورزی و ایجاد زمینه سازی مناسب برای مشارکت کشاورزان فراهم گردد.

برگزاری مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در تعاون روستایی استان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه مدیریت تعاون روستائی استان زنجان، مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور مهندس جعفری مدیر تعاون روستائی استان، سخنرانی حجت الاسلام محمدی رییس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، حضور همکاران ستادی و شهرستانی در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل نمازخانه مدیریت برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی ضمن عرض تبریک مجدد سال جدید و ماه مبارک رمضان به بیان فرازهای از شخصیت بی بدلیل زندگانی الهی سیاسی حضرت امام حسن علیه السلام بعنوان یکی از نمونه های والای هدایت بشری اشاره و افزودند انفاق، اطعام، گذشت، شجاعت، مجالست با قرآن، مردم داری، حلم، بصیرت، ولایت مداری را از جمله شاخصه همیشگی این شخصیت تکرار نشدنی بشیریت بشمار می آید.

در ادامه آقای جمالی با مولودی آیینی جمع حاضر را مستفیض نمودند و در پایان برای حاضرین در مراسم بسته های نذری پذیرایی تقدیم شد.

قابل ذکراست همه روزه دوره تفسیر آیات قران کریم در این مدیریت دایر می باشد.

برگزاری مسابقه کاردستی نماز ویژه فرزندان همکار مدیریت تعاون روستایی استان زنجان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه مدیریت تعاون روستائی استان زنجان، مسابقه کاردستی نماز مطابق برنامه مصوب دستگاه با ستاد اقامه نماز استان با حضور مهندس جعفری مدیر تعاون روستایی استان، حجت الاسلام محمدی رییس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه و با مشارکت فرزندان همکار رده سنی ۵ تا ۱۰ سال در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ در محل نمازخانه مدیریت برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی ضمن خوش آمدگویی صمیمانه به کودکان حاضر در مسابقه، درخصوص اهمیت نماز مطالبی را چهره ب چهره به ایشان عنوان نمودند.

در پایان از همه فرزندان همکار با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه نقدی ۳ میلیون ریالی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نقاشی و کاردستی ها مسابقه طی مکاتبه ای به ستاد اقامه نماز استان ارسال گردید.

اردوی آموزشی و فرهنگی کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان زنجان به ایستگاه تحقیقاتی ماهنشان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان زنجان، روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1402 اردوی یک روزه فرهنگی و آموزشی به ایستگاه تحقیقاتی شهرستان ماهنشان با حضور رئیس، معاونین و کارکنان مرکز برگزار گردید.

این اردو در جهت لبیک به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: « هر ایرانی سه درخت بکارد، کاشت یک میلیارد نهال در چهار سال محقق می‌شود » و در راستای نهضت مردمی تولید یک میلیارد نهال و نیز به منظور ایجاد جنگل صنوبر از توده های اصلاح شده و سریع الرشد موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور به عنوان بانک ژن مادری و همچنین با عنایت به جایگاه استان در تولید صنوبر و اهمیت آن در اقتصاد معیشتی بهره برداران و کشاورزان و نظر به اهداف و ماموریت بخش تحقیقات جنگلها و مراتع مرکز، ایجاد جنگل صنوبر از نهال های تولیدی ایستگاه چند منظور درختان ماهنشان با طراحی و آماده سازی زمین، جانمایی و اجرای نقشه کاشت در سطح حدود یک هکتار در قالب روز دررختکاری با مشارکت همکاران مرکز به اجرا درآمد.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان طارم بمناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طارم، امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ غبارروبی و رونمایی از اِلِمانها و تابلو زیارتنامه شهدای شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه معزز شهرستان،فرماندار ، حجت الاسلام محمدی کارشناس فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی شهرستان طارم و سایر مسئولین اجرایی شهرستان و جمعی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شد

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ در آستانه ماه میهمانی خدا و در تقارن ایستگاه بهار طبیعت با بهار قرآن، با همت همکاران محترم مدیریت شهرستان واحد پشتیبانی آقایان حسینی و ملکی، غبارروبی نمازخانه مدیریت معنویت و جلای خاصی به این مکان بخشید.

امسال این سنت حسنه با شور و نشاط خاصی صورت گرفته و برای برپایی هر چه باشکوه‌تر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان مانند آیین جزخوانی، تفسیر، جلسه جمع خوانی و محافل انس با قرآن کریم آماده سازی لازم انجام شده است.

برگزاری نمازجماعت به همراه بیان احکام و روخوانی و تفسیر قرآن کریم در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان طارم

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان طارم، امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و روخوانی و تفسیر قرآن کریم، توسط حجت اباسلام محمدی کارشناس فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه مدیریت شهرستان و با حضور همکاران محترم برگزار گردید.

اطلاعیه برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم_محفل انس با قرآن کریم در پشتیبانی امور دام استان

دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم
محفل انس با قرآن کریم (جمع خوانی)
ویژه ماه مبارک رمضان برای کارکنان اداره کل پشتیبانی امور دام استان زنجان با حضور حجت الاسلام رجبی پرچینی

هر روز در ایام ماه مبارک بعد از اقامه نماز ظهرین در نمازخانه اداره کل

لازم به ذکر است در پایان به شرکت کنندگان در صورت حضور مستمر و منظم گواهی پایان دوره صادر خواهد شد

غبارروبی و عطرافشانی نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان طارم بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان طارم، امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ غبارروبی و آماده سازی نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طارم با همت تعدادی از همکاران و حجت الاسلام محمدی کارشناس فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان انجام پذیرفت. که ان شاءالله در این ایام مبارک برنامه هایی همچون نماز جماعت، جمع خوانی قرآن کریم، دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم، بیان نکات ناب برگزار خواهد شد.

نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده در آستانه ماه مبارک رمضان غبارروبی شد

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ در آستانه ماه میهمانی خدا و در تقارن ایستگاه بهار طبیعت با بهار قرآن، با همت حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همکاران و خادمین نماز مدیریت، غبارروبی نمازخانه مدیریت معنویت و جلای خاصی به این مکان بخشید.

امسال این سنت حسنه با شور و نشاط خاصی صورت گرفته و برای برپایی هر چه باشکوه‌تر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان مانند آیین جزخوانی، تفسیر، جلسه جمع خوانی و محافل انس با قرآن کریم آماده سازی لازم انجام شده است.

جلسه پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه ها و شورای فرهنگی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و به گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ جلسه ای تحت عنوان پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی از سازمان ها و دستگاه ها و در راستای بررسی فرامین معظم له در حیطه "شعار سال" با حضور روسای ادارات این مدیریت و مهندس سعادتی معاون فنی و به ریاست حجت الاسلام محسنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد.

حجت الاسلام محسنی ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات مدیر محترم و همکاران در طول سال، نسبت به تشریح اهداف جلسه و برنامه ابلاغی مطالبی را بیان نمودند و سپس حاضرین نیز برنامه ها و عملکردهای شاخص خود در زمینه تلاش برای تحقق شعار سال، از جمله جهش تولید، بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی و امور زیربنایی و جذب اعتبار و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و رشد تولید و حمایت از تولید کنندگان بیان نمودند.

بخش دوم این جلسه با عنوان شورای فرهنگی و بررسی اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان و کلاس های آموزش ضمن خدمت عقیدتی با ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر و جمع بندی توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اتخاذ مصوبات مقتضی خاتمه یافت.

مراسم بزرگداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور حضرت آیت الله خاتمی در نهالستان کوشکن زنجان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و به گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، امروز مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، مراسمی به مناسبت بزرگداشت این ایام با حضور حضرت آیت الله خاتمی امام جمعه و نماینده معزز ولی فقیه در استان، حجت الاسلام محسنی قیداری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، حجت الاسلام رحیمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، دکتر خالقی فرماندار، دکتر حسینی مدیرکل اداره منابع طبیعی، مهندس فیروزفر شهردار زنجان و سایر مسئولین استانی و سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در نهالستان کوشکن زنجان برگزار گردید.

شایان ذکر است به همین مناسبت، چند اصله نهال توسط مسئولین حاضر از جمله حضرت آیت الله خاتمی نماینده معزز ولی فقیه در استان، حجت الاسلام رحیمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل متبوع در نهالستان کوشکن غرس گردید.

دیدار مدیرکل و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری با حضرت آیت الله خاتمی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ بمناسبت آغاز هفته منابع طبیعی، آقای دکتر حسینی مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه حجت الاسلام رحیمی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره متبوع و سایر کارکنان با حضور در دفتر حضرت آیت الله خاتمی امام جمعه و نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حضرت آیت الله خاتمی در این دیدار بر حفظ و صیانت از منابع طبیعی و اهمیت تقویت اطلاع رسانی و تولید محتوا در فرهنگ سازی منابع طبیعی تاکید نمودند و طرح درختکاری را توام با درخت داری کار مهم و با عظمتی خواندند. ایشان نیز از تولید محتوا برای ائمه جمعه از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه قدردانی نمودند.

تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی روستایی و عشایری در جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی روستایی و عشایری ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه معزز شهرستان، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت، مهندس اسداللهی مدیر جهادکشاورزی شهرستان، ریاست و معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر شرکت کننده مسابقات قرآنی که موفق به افتخارآفرینی در مرحله شهرستانی شدند، با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه با مشارکت اداره اوقاف شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

جشن اعیاد مبارک شعبانیه درمركز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان زنجان

به گزارش روابط‌عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان، روز شنبه 5 اسفند ماه 1402، جشن اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهرانفر استاد حوزه و دانشگاه و مولودی خوانی آقای صادقی و باحضور کارکنان محترم مرکز بعد از اقامه نمازجماعت ظهرین درمحل نمازخانه مرکز برگزار شد.

مسابقه کاردستی و نقاشی با موضوع نماز ویژه فرزندان کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی

دفترنمایندگی ولی فقیه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان زنجان به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه، مسابقه کاردستی و نقاشی با موضوع نماز را برای فرزندان کارکنان از مقطع سنی 7 تا 15 سال برگزار می‌کند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، واجدان شرایط برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با تکنیک آزاد و در ابعاد A4 و یا A3 حداکثر تا دوازدهم اسفندماه 1402 به این دفتر ارسال نمایند.

جلسه تبیین راهکارهای تربیتی و سبک زندگی و ارائه خدمات مشاوره برای بانوان شاغل مدیریت

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و به گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، جلسه تبیین راهکارهای تربیتی و سبک زندگی و ارائه خدمات مشاوره برای بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با تدریس و ارائه دکتر احسان فکور روز پنجشنبه ۲۶بهمن ماه ۱۴۰۲ در پارک علوم و نجوم استان برگزار گردید.

این برنامه در راستای برنامه های ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه و با حمایت های معنوی و مادی دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان زنجان برگزار گردید.

اردوی علمی و فرهنگی فرزندان و خانواده کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و به گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، اردوی علمی_فرهنگی و تفریحی برای خانواده و فرزندان کارکنان این مدیریت در مجموعه پارک علوم و نجوم و کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان زنجان روز پنجشنبه مورخ ۲۶بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این برنامه فرزندان و خانواده های کارکنان ضمن بازدید از مرکز علوم و نجوم زنجان و مشاهده اجرام آسمانی و ستارگان با تلسکوپ و دستگاه های این مرکز ، نسبت به آفرینش آسمان ها و خلقت باعظمت منظومه شمسی معرفت افزایی نمودند، این اردوی علمی و فرهنگی در راستای برنامه های ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار گردید.

حضور حجت‌الاسلام مرادی و مهندس مولائی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ابهر

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ابهر، مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۲ بهمن با حضور مردم ولایت مدار شهرستان ابهر، اعضای کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان و اعضای کمیته روستایی و عشایری ،دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ابهر در معیت حجت‌الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مهندس مولائی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

حضور پر شور مردم زنجان و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان زنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی پر شور یوم الله ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، روحانیت، دانشجویان و دانش آموزان، کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب در پایتخت شور وشعور حسینی و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، آیت الله حسینی زنجانی، دکتر افشارچی استاندار و سخنرانی مهندس نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی

بازدید از تولید غذای دام و مراکز واکسیناسیون شهرستان خدابنده در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ حجت‌الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت به همراه مهندس منصوری ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان خدابنده از مراکز تجمیعی واکسیناسیون و تولید غذای دام در محمودآباد، نوربهار و روستاهای اطراف بازدید کردند.

در این بازدیدها که با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمات به محمودآباد و نوبهار انجام شد، حجت‌الاسلام مرادی و ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان با قدردانی از زحمات و تلاش همکاران در این حوزه، بر لزوم واکسیناسیون و تولید غذای دام همه گروه های هدف تأکید نمودند.

حضور حجت‌الاسلام مرادی و مهندس اسداللهی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان خدابنده

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۲ بهمن با حضور مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده، دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده در معیت حجت‌الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مهندس اسداللهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

جشن انقلاب و غبارروبی گلزار شهدای روستای عمیدآباد و دیدار با خانواده معزز شهید والامقام عباس مختاری

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ابهر، روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ در ایام الله دهه مبارک فجر جشن انقلاب با حضور حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت، مهندس مولائی مدیر جهادکشاورزی شهرستان به همراه مسئولین ادارات و اعضای کمیته روستایی و عشایری شهرستان، حضور اقشار مردم روستا، کشاورزان و تولید کنندگان عزیز و دانش آموزان مدارس به همراه نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در مسجد روستای عمیدآباد برگزار گردید.

مسئولین حاضر با حضور در منزل خانواده معزز شهید والامقام عباس مختاری، ضمن ادای احترام به مقام شهید با پدر و مادر شهید در روستای عمیدآباد دیدار کردند و مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای عمیدآباد برگزار شد.

افتتاح همزمان ۳ پروژه در حوزه کشاورزی در ایام الله دهه مبارک در شهرستان سلطانیه

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان و گزارش واصله از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه، در راستای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۳ پروژه در حوزه کشاورزی شامل ۱ واحد گلخانه به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و ۲ پروژه آبیاری تحت فشار با مساحت ۷۶ هکتار با حضور دکتر حسن نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، دکتر افشارچی استاندار زنجان، مهندس حسنی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس صادقی معاونت امور دام سازمان، مهندس پیمان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان، مهندس موسوی معاون فرماندار شهرستان سلطانیه، دکتر یاسر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه افتتاح گردید.

مهندس هادی یاسر اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را ۱۷۵/۹ میلیارد ریال عنوان نمود. وی تعداد اشتغالزایی پروژه های مذکور را حدود ۴۰ نفر اعلام کرد.