آب ژاول


روزنامه " تهران امروز" چاپ بیست و یک تیر ماه با تیتر درشت نوشت: وایتکس به جای کلر در آب شرب!

در ادامه از طرح مدیر نظارت بر بهداشت آبفای تهران مبنی بر جایگزین شدن آب ژاول یا همان وایتکس به جای کلر در آب تهران خبر داد.

سایت" آب و فاضلاب استان تهران" امروز یکشنبه بیست و پنج تیر ماه نیز اعلام کرد: احمد مشیری با بیان اینکه دیگر از گاز کلر برای تصفیه آب تهران استفاده نمی شود اعلام کردند : برای تصفیه آب تهران، آب ژاول جایگزین گاز کلر شده است.....

وی علت جایگزینی وایتکس را  انفجار گاز کلر در تهران دانسته که باعث کشته شدن یکی از شهرواندان تهرانی گردیده و اینکه اگر گازهای کلر به هر دلیلی منفجر شود تا شعاع پنج کیلومتری خود را می‌تواند دچار حادثه کند! بنابراین چون در کوچه پس کوچه‌های تهران این مخازن گاز کلر وجود دارند  بر آن شدیم تا آب ژاول را جایگزین گاز کلر کنیم!!!

بدین ترتیب بعد از طرح آزمایشی افزودن وایتکس به شیر که باعث شستشوی معده شهروندان تهرانی بعد از شستشوی مغزشان گردید. رزم آیش ترکیب وایتکس به آب شرب تهران باموفقیت اجرا شد.

آگاهان ابتدا با طرح این سوال  که دکتر شما مطمئنی اونی که منفجر شده گاز کلر بود؟ رادیو اکتیو نبوده منظورتون؟....و اینکه رقم انفجار پنج کیلومتر، به کشته شدن یکنفر اکتفا نمیشود ها؟.... یحتمل دیشب در خواب جزوه بمبهای هیروشیما رو مطالعه نکردید؟... اندکی  گمراه شدند اما بعد از شنیدن این خبر که این پروژه " چهار هزار میلیارد تومااااااان " برای سلامتی شان هزینه در برداشته، همگی از گفتار خود پشیمان شده و از اینکه مدیر نظارت بهداشت حتی بیشتر از شهردار به فکر کوچه پس کوچه های تهران است در جهت اعلام حمایت از این طرح، به سلامتی آقای نظارت، گیلاسهای وایتکس را یک نفس سر کشیدند .

پ.ن :

خریدار: ببخشید آب دارید؟

فروشنده: برای چه کاری میخواستید؟

خریدار: برای نظافت..... شستشو....جرم گیری ظرف و ظروف...سفید کردن رختها....

فروشنده :بیا اینو ببر 90% وایتکس خالص داره....نشان استاندارد از موسسه تحقیقات صنعتی هم داره...تشنتم که شد میتونی با یخ ازش استفاده کنی....دو منظورس!!


نظرات 8 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://khaaen.persianblog.ir

هر روز بهتر از دیروز!!

سینا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://khaaen.persianblog.ir

خوشحالم باز میتونم بیام اینجا با امید اینکه نوشتی

شوالیه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

خوشحالم از این شروع دوباره ت و فقط میتونم امیدوار باشم که بلکه سهمی کوچک توی این آغاز مجددت داشته ام .گرچه دیگه اثری هم از آثار بلاگ های قدیمم نیست و همه حذف شدن اما میدونی که باز هم مثل همیشه همراهت هستم و میخونمت ، شازده خانوم :)

سهم بزرگی داشتی شوالیه....مهم نیست که اثری از وبلاگت نیست .نوشته های قدیم مال قدیمه.مهم اینه که همون وبلاگ نویسی دریچه جدیدی به زندگی برات باز کرده و دیدگاهت رو نسبت به خیلی چیزها عوض کرد.

موسا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://dirya.blogsky.com/

سلام..ببینم.

یک جراح سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com

فکر کن ملت شیر میدادن به بچه هاشون استخوناشون قوی بشه خبر نداشتن وایتکس توشه پوکی استخوان میده

فریباصادق زاده چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://http://www.sibe-talkh.blogfa.com/

سلام از اینکه به وبلاکم رنگ زدید ممنون از اینک دیر امدم منو ببخشید چون انترنتم تمام شده بود وبلاکتان بسیا ر خوب است ممنون

ماه هرمزگان دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://minabi123 blogfa.com

سلام ... برگشتم

sheevaa پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام،سر مردم را با بمب اتم گرم کردند. وقتی‌ مردم می‌گویند ما نیروی غذایی می‌خواهیم نه نیروی هسته‌ای، ما کار میخواهیم ما نان می‌خواهیم نه بمب اتم، حضرات نظام جواب میدهند اجر مردم ایران با امام زمان است.می‌گویند تحمل داشته باشید، اگر دلیل زیست مردم ایران کشتنشن به دست خود نظام ایران و یا اسرائیل بود پس چرا امام زمان مردم را به دنیا آورد؟‌ای کاش مردم ایران هم حسابهای بانکی‌ در خارج داشتند و چون حضرات نظام منتظر امام زمان می‌بودند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد